Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ | Παρουσßαση του θÝματος, απογυμνωμÝνου απü τις θρησκευτικÝς του üψεις, σα | ||||
νομικÞ μελÝτη και σε συνÜρτηση με το καθÞκον μελετητþν του εσωτερισμοý | |||||
να υπολογßζουν σοβαρÜ ως εσωτερικÞ αξßα τη Δικαιοσýνη. | |||||
Απü το μÝλος Zadok the
Priestess
|
|||||
ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ | Δýο επιστολÝς σε απÜντηση κριτικÞς, η οποßα δημοσιεýθηκε σε κυριακÜτικη | ||||
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ | εφημερßδα για το Β´ τüμο του "ºσις ΑποκαλυμμÝνη" της Ε Π. ΜπλαβÜτσκυ. | ||||
Απü
το μÝλος ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης και απü
τον Δρ. Ηλßα
ΧρυσοχοÀδη
|
|||||
ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ | Τρßα Üρθρα των οποßων πηγÞ Ýμπνευσης εßναι τα μυστÞρια τüσο της Αιγýπτου, üσο | ||||
και εκεßνα τα οποßα γνþρισαν τη μεγαλýτερη ακμÞ και Üνθιση στην αρχαßα ΕλλÜδα, | |||||
τα Ελευσßνια. | |||||
Απü τα μÝλη: Est la Bahamaat, ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης | |||||
και τον κ. ΧÜρη Μπαλüγλου | |||||
Η ΜΑΡΤΙΝΙΣΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ | ¼πως κÜθε Üλλη εσωτερικÞ δοξασßα, και αυτÞ του Μαρτινισμοý - καθþς | ||||
ορßστηκε απü το Martinez Pasquales στην "Πραγματεßα για την αποκατÜσταση | |||||
των üντων" - χρησιμοποιεß εξωτερικÜ νοÞματα προκειμÝνου να γßνουν αντιληπτÜ | |||||
τα πιο λεπτÜ εσωτερικÜ σημεßα της, που εßναι ακατανüητα στον αμýητο. Ο θρýλος | |||||
Þ ο μýθος üπου βασßζεται η μαρτινιστικÞ δοξασßα, εßναι ο λüγος για τον οποßο | |||||
αυτÞ συναρτÜται τüσο ουσιαστικÜ με τη δυτικÞ παρÜδοση και, ακüμα ειδικüτερα, | |||||
με το χριστιανικü ρεýμα. | |||||
του Sar Aurifier
|
|||||
ΜετÜφραση υπü
Elissaios
|
|||||
ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ & Ο ΛΥΚΟΣ | Εßναι μια μαγικÞ διαδρομÞ μÝσα απο τα σýμβολα που κρýβουν οι Þρωες | ||||
- "LADYHAWK" | του Ýργου, μÝσα απο τη μυθολογοýμενη ιστορßα αλλÜ και μÝσα απο την | ||||
επιστημονικÞ οριοθÝτηση των πραγμÜτων... Εßναι μια πραγματικÞ ΑΝΑΤΟΛΗ Þ | |||||
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ που ενþνουν την ορθολογικÞ σκÝψη με τη μεταφυσικÞ θεþρηση... | |||||
Απü
το μÝλος ΚÝλσος ο
ΦιλαλÞθης
|
|||||
ΤΟ ΕΡΜΗΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ | Απü üλα τα σýμβολα, ο σταυρüς υπÞρξε πÜντα εκεßνο με τη μεγαλýτερη σημασßα | ||||
ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ | και επιρροÞ στους δυτικοýς μυστικιστÝς, ως προς τη συναßσθηση του κüσμου. Αν | ||||
και δßνει την εντýπωση ενüς σχεδüν αποκλειστικÜ χριστιανικοý συμβüλου, Ýχει | |||||
υπÜρξει απü την αρχÞ των μυστηρßων. | |||||
ΜετÜφραση υπü
Elissaios
|
|||||
Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ | Η Ýρευνα αυτÞ αποτελεß σημαντικüτατο σταθμü στην ιστορßα και το ρüλο του | ||||
ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ | μεγÜλου μας λογοτÝχνη Νßκου ΚαζαντζÜκη, τον οποßο πολλοß θεωροýν πανÜξιο | ||||
τÝκνο της παγκüσμιας λογοτεχνßας, απü τα μεγαλýτερα που η ελληνικÞ γλþσσα | |||||
εßχε αναδεßξει. | |||||
της ΕλÝνης
ΚατσουλÜκη
|
|||||
Δημοσιεýθηκε
στο ετÞσιο
λογοτεχνικü
περιοδικü "Ο
ΛΟΓΟΣ"
|
|||||
Ο MANLY HALL | Το κεßμενο εßναι η εισαγωγÞ στη μελÝτη του "What the Ancient Wisdom expects of | ||||
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟ | its Disciples", που εκδüθηκε για πρþτη φορÜ το 1925. ΠαρÜ την ηλικßα του, το | ||||
εισαγωγικü αυτü κεßμενο παραμÝνει επßκαιρο και ενδιαφÝρον. | |||||
ΜετÜφραση
και
σημειþσεις: Elissaios
|
|||||
ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ | Λßγο πολý, üλοι γνωρßζουμε την Αστρολογßα. | ||||
Πþς üμως τη γνωρßζουμε; | |||||
Σα μια "διαδικασßα" που ο Αστρολüγος θα μας "πει" το μÝλλον μας; | |||||
Ποý θα πιÜσουμε δουλειÜ, αν θα παντρευτοýμε τον καλü μας Þ την καλÞ μας; | |||||
Απü
το μÝλος ΚÝλσος ο
ΦιλαλÞθης
|
|||||
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ | Δýο Üρθρα με πλοýσιο προβληματισμü για τον Αγþνα του Ελληνισμοý το 19ο αιþνα | ||||
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ | Παρουσßαση της üπερας του Mozart, εσωτερικÞ και ΑλχημικÞ ανÜλυσÞ της. | ||||
ΕπιμÝλεια : Zadok the
priestess
|
|||||
ΤΟ ΤΑΓΜΑ | Η λÝξη Ιπποσýνη, υποδηλþνει μια ΙδÝα, της οποßας η μελÝτη ßσως και να ενδιαφÝρει | ||||
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | τους 'λÜτρεις' του Εσωτερισμοý, της Θρησκειολογßας, της Ιστορßας, της Μυθολογßας, | ||||
ΤΩΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ | της Αρχαιολογßας, της Συμβολολογßας, της Οικοσημολογßας,της ΣτρατιωτικÞς | ||||
Ιστορßας, της Οπλομαχßας...και σε τÝτοιου εßδους ανθρþπων αναφÝρεται το εν λüγω |
Üρθρο. | |||||
Απü
το μÝλος :
Ding
an Sich
|
|||||
ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ | Δýο Üρθρα με θÝμα την εξÝλιξη των ψυχþν. | ||||
Μßα
"μýηση" στη
σοφßα, την
οποßα ο
σýγχρονος
Üνθρωπος
καλεßται να
προσεγγßσει
|
|||||
|
|||||
Απü το μÝλος Zadok the priestess | |||||
και
|
|||||
τον Israel
Regardie
|
|||||
ΜετÜφραση υπü : Zadok the
priestess
|
|||||
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ | Στοιχεßα απü
τη διÜλεξη |
||||
"Ο ANΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ", | |||||
η οποßα περιλαμβÜνεται στο βιβλßο "ΦωτεινÜ ΜονοπÜτια" (εκδüσεις ΙÜμβλιχος) | |||||
ΕπιμÝλεια: Zadok the
priestess
|
|||||
|
|||||
Η
ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ |
Μßα μεταφυσικÞ προσÝγγιση - ταξßδεμα παρÝα με το τραγοýδι | ||||
ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ | της ¢λκηστις ΠρωτοψÜλτη: "¼λα αυτÜ που φοβÜμαι..." | ||||
Απü το μÝλος ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης | |||||
«ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ» | ...στο πανεπιστÞμιο του Tennessee Knoxville. Μßα παλαιοντολογικÞ «απÜτη». | ||||
Το
Üρθρο εßναι
ευγενικÞ
προσφορÜ του
δημιουργοý
του και του
περιοδικοý
εντýπου |
|||||
CRYPTO, στο 1ο τεýχος του οποßου δημοσιεýθηκε για πρþτη φορÜ, το ΦεβρουÜριο | |||||
του 2005. (σελς 32 - 33) | |||||
του
κ. Κωνσταντßνου
Χατζηελευθερßου
|
|||||
"MATRIX" | Μια προσπÜθεια ανÜλυσης - ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ της ταινßας "Matrix Reloaded", | ||||
υπü το πρßσμα του ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΥ και με σημεßο αναφορÜς την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ | |||||
ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. | |||||
Απü το μÝλος ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης | |||||
|
ASCENDED MASTERS | Ο üρος αναφÝρεται σ' εκεßνες τις ψυχÝς που υποθετικÜ, μετÜ απü πολλÝς | |||
ενσαρκþσεις και εμπειρßα ζωÞς, Ýχουν κυριαρχÞσει τα μαθÞματα της φυσικÞς | ||||
σφαßρας σχετικÜ με την ισορροπßα και τα παιχνßδια των συγκινÞσεων και ανÝρχονται, | ||||
ξαναεπιστρÝφουν στην υψηλüτερη συνεßδηση της σκÝψης και του φωτüς. | ||||
της Ellie Crystal | ||||
ΜετÜφραση υπü
: Shakti
|
||||
ΝΑΖΑΡΗΝΟΙ | Στο Üρθρο αυτü, ερευνÜται Ýνα ΤÜγμα, το οποßο εßναι απü τα πολý παλαιÜ και | |||
παραδüξως, απü τα πλÝον Üγνωστα, το ΤÜγμα των Ναζαρηνþν, Ýνα τÜγμα | ||||
μυητικü το οποßο και αυτü, ποτßσθηκε για να ανατραφεß απü το «Ζων ¾δωρ» του | ||||
κεφαλüβρυσου αυτοý του ßδιου του Εσωτερισμοý. | ||||
Απü το μÝλος ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης | ||||
ΕΜΒΡΥÚΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ | Δýο Üρθρα με χρÞσιμες πληροφορßες τüσο για την προγεννητικÞ ζωÞ, üσο και για | |||
ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | την παιδικÞ ηλικßα. ¸χει αρχÞ το ταξεßδι της αυτογνωσßας;; | |||
απü την κ. ΙωÜννα ΜαρÞ | ||||
και | ||||
Απü
το μÝλος :
Edelweiss
|
||||
ΑΚΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ | Τα αρχεßα της Γνþσης | |||
ΚατÜ καιροýς, πολλοß και πυκνÜ συχνÜ, αναφÝρονται στα περßφημα «ΑκασικÜ | ||||
Αρχεßα». ΑναφÝρονται σε αυτÜ, προσπαθþντας να περιγρÜψουν μια «κατÜσταση» | ||||
Þ ορθüτερα Ýνα απü τα επßπεδα ανüδου την Ανθρþπινης ΕξελικτικÞς Διαδικασßας. | ||||
ΔιαβÜζοντας λοιπüν, τις αναφορÝς αυτÝς, ο δημιουργüς του Üρθρου προσπαθεß να | ||||
ξεκαθαρßσει τη σýγχυση σχετικÜ με το «ΤΙ ΕΙΝΑΙ» αυτÜ τα «αρχεßα», ΕΑΝ εßναι | ||||
αρχεßα… | ||||
Απü το μÝλος ΚÝλσος ο ΦιλαλÞθης | ||||
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ | Δýο Üρθρα για τη μυστικÞ γεωμετρßα και την τÝχνη της μÜνταλα σε συνÜρτηση με τον |
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ | ανατολικü μυστικισμü. | |||
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ | ||||
του Nitin Kumar | ||||
ΜετÜφραση υπü
: Shakti
|
||||
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ | Tο ΛÝων, πρþην Eldridge, σýμφωνα με Ýνα συναρπαστικü σýγχρονο μýθο, εßχε γßνει | |||
ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ | το αντικεßμενο ενüς εκπληκτικοý πειρÜματος το 1943, που δεν Þταν Üλλο απü το | |||
θρυλικü πια "Πεßραμα της ΦιλαντÝλφια". Το Üρθρο αυτü, δημοσιεýθηκε στο | ||||
περιοδικü "ΕφοπλιστÞς" τον Οκτþβριο του 2004. | ||||
Απü το μÝλος Elissaios | ||||
ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ | ¸να Üρθρο το οποßο διερευνÜ τις Ýννοιες και αναζητÜ τα στοιχεßα εκεßνα, τα οποßα | |||
ΘΡΗΣΚΕΙΑ | οριοθετοýν σαφþς τüσο τη μßα, üσο και την Üλλη. | |||
ΜÝσα απü αυτÞ την οριοθÝτηση ξεπηδÜ αβßαστα και η κοινÞ βÜση επß της οποßας | ||||
και οι δýο εργÜζονται, αλλÜ και η αδιαμφισβÞτητη διαφοροποßηση των | ||||
προσεγγßσεþν τους. | ||||
Απü το μÝλος Gothic | ||||
ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΗ | Η ιστορßα του ταρþ εßναι ουσιαστικÜ ανεξερεýνητη και γι’ αυτü σκοτεινÞ και | |||
ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΑΝΑ | μπερδεμÝνη με διÜφορους ρομαντικοýς θρýλους. ¸χουν συνδεθεß στενÜ με τις | |||
ΤΩΝ ΤΑΡΩ | χαρτορßχτρες και γι’ αυτü ο πολýς κüσμος τα αντιμετωπßζει με περιÝργεια και χωρßς | |||
σοβαρüτητα. ¼μως, τα Ταρþ Ýχουν κοινοýς συμβολισμοýς με μυητικÝς σχολÝς, με | ||||
την Αρχαßα ΕλληνικÞ και ΑιγυπτιακÞ μυθολογßα, με την αστρολογßα, την αλχημεßα, | ||||
την ΚαββÜλα και την αριθμολογßα... | ||||
Απü το μÝλος Τοξüτης | ||||
ΤΟ "ΑΣΤΡΟ" ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ | Στον Χριστιανισμü, η γÝννηση, η δρÜση και ο θÜνατος του Ιησοý συνδÝθηκαν με | |||
κÜποια ασυνÞθιστα φαινüμενα, τα οποßα ερμηνεýθηκαν με διαφüρους τρüπους. | ||||
¸να απü αυτÜ, το οποßο παρουσιÜζει ιδιαßτερο ενδιαφÝρον κÜθε χρüνο την περßοδο | ||||
των ΧριστουγÝννων, εßναι το «Üστρο» της ΒηθλεÝμ. |
του
κ. Κωνσταντßνου
Χατζηελευθερßου
|
||||
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ | Þ "Η χριστικÞ γÝννηση στην Ανθρþπινη Συνεßδηση". | |||
ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ | Η γÝννηση του Χριστοý, μακριÜ απü δογματικÝς και θρησκευτικÝς ερμηνεßες, | |||
αποτελεß γεγονüς ψυχολογικþν, διανοητικþν και πνευματικþν διεργασιþν... | ||||
Απü το μÝλος Τοξüτης
|
||||
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ | Μßα συγκριτικÞ θεþρηση που αποκαλýπτει θεμελιακÝς ομοιüτητες αλλÜ και | |||
ΝΕΑ
ΕΠΟΧΗ |
ευκρινεßς διαφορÝς μεταξý του Χριστιανισμοý και της ΝÝας ΕποχÞς σýμφωνα με τη | |||
ΘεοσοφικÞ διδασκαλßα. | ||||
του
George
Catlin |
||||
ΜετÜφραση του Δρ.
Ηλßα
ΧρυσοχοÀδη
|
||||
ΔΡΑΒΙΔΕΣ | Το θÝμα των Ελληνικþν λαþν και των προγüνων τους εßχε και Ýχει απασχολÞσει | |||
ΟΙ ΠΡΟΕΛΛΗΝΕΣ | πολλοýς ερευνητÝς που Ýχουν ασχοληθεß με τους πολιτισμοýς της Μεσογεßου... | |||
της κ. ΣμÜρως ΚοσμÜογλου | ||||
ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ | Δýο Üρθρα με σημαντικÜ ιστορικÜ στοιχεßα για την προÝλευση των μυστικþν | |||
εταιρειþν, αλλÜ και τη σýγχρονη δρÜση τους. | ||||
του
Δρ ΕμμανουÞλ
ΚορκιδÜκη |
||||
και | ||||
Απü το μÝλος ΚυρÜ του
¹λιου
|
||||
ΙΝΔΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ | Δýο Üρθρα: | |||
ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ | Σßβα, ο ΒασιλιÜς του Χοροý και ΣÜκτι, η Ισχýς και η Θηλυκüτητα στην ΙνδικÞ ΤÝχνη | |||
του Nitin Kumar | ||||
ΜετÜφραση υπü
: Shakti
|
||||
Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ | Þ "Μια Üλλη Üποψη της Ιστορßας". | |||
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ | ¸να Üρθρο το οποßο βασßζεται στο περßφημο «μυθιστüρημα» του Νταν ΜπρÜουν | |||
“Κþδικας Da Vinci”. | ||||
Απü το μÝλος Hermes
|
||||
ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ | Δýο üψεις του ßδιου νομßσματος. | |||
ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ | Το Üρθρο διερευνÜ και προσπαθεß να ερμηνεýσει τα δýο ρεýματα του παγκüσμιου | |||
εσωτερισμοý και της μεταφυσικÞς. Αναλýει δε, τα χαρακτηριστικÜ τους, üπως αυτÜ | ||||
προκýπτουν μÝσα στον ßδιο τον Üνθρωπο και στον τρüπο ζωÞς του. | ||||
Απü το μÝλος Zadok the priestess | ||||
Η ΟΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΝΤΡΑ | Μßα αποκαλυπτικÞ "συνÝντευξη" του Bhagwan Shree Rajneesh, γνωστοý ως OSHO, | |||
ο οποßος απαντÜ σε ερωτÞματα μαθητþν του απü üλο τον κüσμο προβληματßζοντας | ||||
με την αμεσüτητα του λüγου του και την ευθýτητα της σκÝψης του. | ||||
ΜετÜφραση υπü
: Epsylon
|
||||
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ | Προσπαθþντας να κÜνουμε Ýνα ταξßδι στο βÜθος της συνεßδησης, με οδηγü τον | |||
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ | ιεροφÜντη του ναοý της ψυχÞς μας, προσεγγßζουμε Ýναν Üλλο κüσμο, πÝρα του | |||
γνωστοý μας υλικοý, που Ýχει πολý ενδιαφÝρον να τον γνωρßσουμε και σßγουρα, | ||||
παρÜ την δυσκολßα, τον κüπο και τον πüνο που μπορεß να κρýβει αυτÞ η διαδρομÞ, | ||||
εßναι απαραßτητο να τον γνωρßσουμε για την προσωπικÞ μας εξÝλιξη. | ||||
Απü το μÝλος Ladyhawk | ||||
Η ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ | Το Üρθρο αυτü εßναι μßα προσÝγγιση των αρχαιο-ελληνικþν σχολþν σκÝψης και | |||
φιλοσοφßας σε συνÜρτηση με τις σýγχρονες εξελßξεις της επιστÞμης της κβαντικÞς | ||||
φυσικÞς. | ||||
Απü το μÝλος Qubit | ||||